مفهوم پنالتی گوگل چیست؟ 15 راهکار طلایی برای پنالتی نشدن در گوگل

مفهوم پنالتی گوگل چیست؟ 15 راهکار طلایی برای پنالتی نشدن در گوگل

آنچه در این مقاله میخوانید

پنالتی گوگل یک کابوس و اتفاق استرس زاست که هر وبمستر یا سئو کاری به شدت از آن ترس دارد.گوگل از دسامبر سال 2000; الگوریتم های رتبه بندی خود را تغییر داده است. این زمانی بود که فرمت نوار ابزار خود را منتشر کرد. در آن زمان، به روز رسانی نوار ابزار نشان دهنده تغییر دریایی است که صنعت جستجوگرها را همانطور که می دانیم ایجاد می کند. در واقع; این اولین باری بود که PageRank در فرم معنی دار یا قابل استفاده منتشر شد.

گوگل در طول این دهه به بهبود کیفیت نتایج جستجوی خود ادامه داد. با گذشت زمان، شروع به از بین بردن محتوای با کیفیت پایین  و بالا بردن مطالب با کیفیت کرد.

به روز رسانی Penguin در سال 2012 انجام شد. این نتایج بیش از 1 در 10 نتایج جستجو را یک شبه به نمایش گذاشت، برخی از سایت ها را از جستجوی به طور کامل حذف کرد; محتوا با کیفیت پایین را از نقشه حذف کرد و بهینه سازان مجبور به فکر کردن بیشتر درباره استراتژی محتوا در مورد آنها شد. از آن به بعد، متخصصان SEO  به برنامه های گوگل متصل شده اند.

پنالتی گوگل چیست ؟ چرا گوگل سایت من را مجازات کرد؟

مجازات می تواند به صورت خودکار یا دستی باشد. با احتساب جریمه های دستی، احتمالا به شما گفته می شود; اما شما همیشه نمی توانید متوجه شوید بعضی مواقع بدون اطلاع ممکن است به لیست سیاه منتقل شوید.

گوگل به طور مداوم بهینه سازی و بازنگری در نحوه محتوا را نشان می دهد. برای اینکه شما را در مسیر درست قرار دهیم. 15 دلیل مشترک برای گوگل که ما  با شما ان را به اشتراک می گذاریم .ما دلایل قطعی پنالتی گوگل را نمی دانیم ولی می دانیم که این عوامل می تواند به شما کمک کند تا به لیست سیاه گوگل افزوده نشوید.

پنالتی گوگل

15 راهکار برای پنالتی نشدن در گوگل

خرید لینک

برخی ها لینک های زیادی را خریداری می نمایند تا ترافیک سایت شان بالا رود. خرید بیش از حد لینک به طور قطع می تواند یکی ازعوامل خطرناک باشد.

لینک های متقابل

مبادلات پیوندی یک تاکتیک بازاریابی است. اگر شما تعداد زیادی پیوند با مشتریان را تبادل کرده اید، می توان آن را به عنوان دستکاری یا فریب کاری قلمدادکرد.پس در این مورد محتاطانه عمل کنید.

محتوای تکراری

امیدوارم این واضح باشد هر گونه محتوا تکراری در سایت شما; در نظر گوگل یک مطلب هرز و بی کیفیت تلقی می شود. و این ممکن است منجر به مجازات شود. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما منحصر به فرد و مفید است.

محتوای ساختاری صحیح

از تگ های درست استفاده کنید; استفاده بیش از حد h1یکی از عوامل دیگر پنالتی گوگل است

خطای 404

خطای 404 یک سیگنال آتشی است که باعث به خطر افتادن سایت شما خواهد بود.و این مشکل را توصیه می کنیم هر چه زودتر برطرف کنید.

پنالتی گوگل

لینک به سایت ها به زبان دیگر

کاربران عموما یک زبان را ترجیح می دهند; بنابراین پیوند دادن به سایتهای دیگری به زبان دیگر برای آنها مفید نیست. و این نیز برای گوگل با اهمیت است پس به این نکته هم توجه کنید.

کلید واژه ها

تراکم کلیدی بسیار بالا یک امتیاز منفی برای محتوای شما محسوب می شود. اگر گوگل تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در یک صفحه پیدا کند، ممکن است شما را به درستی مجازات کند.

لینک های وابسته

گوگل لزوما مخالف وابستگی نیست; اما استفاده زیاد ازاین موضوع باعث می شود که پرچم قرمز گوگل برای شما بالا رود.

کلمات کلیدی در متا

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در توضیحات متا هم زنگ خطر است; در هر صفحه بیش از پنج بار از کلمات کلیدی استفاده نکنید.

سرعت سایت

اگر سایت شما آهسته بارگذاری شود; کاربران شما ناامید خواهند شد. بسیاری از عوامل بر سرعت میزبانی تاثیر می گذارند; بنابراین این مشکل برطرف نمایید.

سئو کلاه سیاه

استفاده از روش سئو کلاه سیاه باعث می شود که شما از مجازات گوگل درامان نباشید.

در مقاله ای با نام سئو چیست و فرق بازدیدکنندگان ارگانیک با بازدید کنندگان عادی مسئله سئو کلاه سیاه را به طور کامل توضیح داده ایم.

پنهان کردن حامیان شما

داشتن یک حامی مالی چیز بدی نیست بسیاری از سایت ها بدون آنها وجود نخواهد داشت. سعی نکنید حامیان خود را مخفی کنید; اما قوانین را دنبال کنید. ودر هر محلی اسپانسر خود را تبلیغ نکنید.

پیوندهایی به سایتهای مشکوک

هرگز با یک وبسایتی که از نظر اخلاقی یا قانونی مشکوک باشد تبادل لینک ننمایید.

بیش از حد سایت را بهینه سازی نکنید

سایت خود را بیش از حد بهینه سازی نکنید. افراط در بهینه سازی معمولا به این معنی است که شما درسئو سازی دارید تقلب می کنید; و  لزوما هدف شما داشتن رتبه خوب در گوگل است نه ارائه مطالب مفید به بازدیدکنندگان سایتتان.

302 ( موقتا منتقل شده)

گوگل واقعا از دیدن آنها متنفر است; 302 (موقتا منتقل شده) ایده آل نیست؛ اگر شما واقعا باید چیزی را تغییر دهید، از 301 استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.