طراحی سایت در بهارستان

4.7/5 - (4 امتیاز)

طراحی سایت در بهارستان | بهترین طراحی سایت در شهرستان بهارستان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

طراحی سایت در بهارستان
طراحی سایت در بهارستان

بهارستان یکی از شهرستان های استان تهران است که دارای جمعیتی بیشتر از برخی استان های کشور می باشد. این شهرستان در جنوب غربی استان تهران واقع شده است. بیش از 1200 واحد تولیدی در این شهرستان مشغول به کار هستند که از این لحاظ میتوان شهرستان بهارستان را به عنوان قطب کسب و کار استان در نظر گرفت.

بهترین شرکت طراحی سایت در بهارستان
بهترین شرکت طراحی سایت در بهارستان

اگر از افراد ساکن در این منطقه هستید یا کسب و کاری را در این شهرستان ایجاد کرده اید و قصد راه اندازی یک وب سایت دارید, توصیه میکنیم این مقاله را تا آخر بخوانید. اطلاعاتی که در این مقاله برای شما نوشته ایم می تواند نگاهی واقع بینانه و کامل از طراحی سایت و مزایای آن را برای شما به وجود بیاورد.

اهمیت داشتن سایت

قبل از انجام هر کاری برای راه اندازی و ایجاد یک وب سایت لازم است بدانید داشتن یک وب سایت چه ضرورتی دارد؟ و چرا این روزها همه به دنبال طراحی سایت و فعالیت در فضای آنلاین هستند؟

در سالهای اخیر و با پیشرفت های عجیب و پر سرعت تکنولوژی و دنیای آنلاین, سبک کار و بازاریابی و تجارت ها تا حد قابل توجهی تغییر کرده است. این تغییرات سبب شده تا تمامی فعالان در هر حوزه ای برای ورود به دنیای دیجیتال اقدام کنند و به دنبال طراحی سایت باشند.

طرفداران اصلی این سبک از تجارت و بازاریابی قشر جوان جامعه هستند که بیشتراز سایر افراد با این حفضا آشنا هستند. البته برخی کسب و کارهای با سابقه که سالهاست در زمینه های فعالیتی خود کار میکنند نیز به لطف کمک گرفتن از مشاورانی جوان برای حضور در این دنیا پیش قدم شده اند و در حال فعالیت هستند.

شاید این نکته برای همه ی ما ملموس است که پیشرفت های تکنولوژی نه تنها بر تجارت ها بلکه بر سبک زندگی ما نیز تاثیر گذار بوده است. به نوعی که اگر زندگی حال حاضر را با زندگی کمتر از 40 سال پیش مقایسه کنیم تفاوت های زیادی پیدا خواهیم کرد.

کسب درآمد با طراحی سایت در گلستان

هدف های مختلفی را میتوان برای طراحی سایت در نظر گرفت که یکی از مهم ترین آنها کسب درآمد است. یک سایت می تواند یک محیط مناسب برای معرفی شغل و برند شما باشد که هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای آن وجود ندارد. یعنی ممکن است مشتریانی پیدا کنید که از آن سوی کشور با شما تماس میگیرند و تمایل به همکاری یا خرید از شما را دارند.

علاوه بر این وب سایت یک شعبه از کسب و کار شماست که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی کار می کند. در واقع شما یک شعبه از کارتان را بدون نیاز به اجاره‌ی یک ملک, پرداخت انشعابات و با حداقل نیروی مورد نیاز راه اندازی کردید.

شما بگویید مزایای دیگر راه اندازی یک وب سایت چیست؟ و با این کار چه هدفی را دنبال می کنید؟

قیمت طراحی سایت در نسیم شهر

در نگاه اول باید بدانید که طراحی سایت, یک سرمایه گذاری برای آینده محسوب میشود. به این معنی که نمی توان در ماه های اول راه اندازی سایت امید به اتفاقاتی شگفت داشت. با این دید باید بگوییم که هزینه های طراحی سایت به معیارهای مختلفی بستگی دارد از جمله ؛ نوع وب سایت انتخابی, گستردگی کار, سرور انتخابی, نوع طراحی سایت که میتواند اختصاصی و ویژه باشد یا آماده و از پیش طراحی شده و امکاناتی که مناسب با نیاز مشتری در سایت لحاظ می شود.

با یک محاسبه‌ی ساده میتوان به این نتیجه رسید که هزینه ی طراحی یک سایت تنها بخشی از هزینه های .صرف شده برای بازاریابی سنتی است در صورتی که میتواند بازده‌ی بیشتری داشته باشد

علاوه بر این موارد بحث محتوا و سئو سایت یک مقوله جدا از طراحی سایت است که هزینه هایی مستقل دارد و بعد از طراحی سایت نیاز به محاسبه ی آن وجود دارد.

طراحی سایت ارزان در صالحیه

حتما در تبلیغات بسیاری از شرکت های طراحی سایت دیده اید که از ” طراحی سایت ارزان ” صحبت می کنند. اما واقعا می توان با هزینه ای کم یک سایت را بدون مشکل راه اندازی کرد؟

بله. امکان کاهش هزینه ها و طراحی یک سایت ارزان قیمت وجود دارد. اما قبل از آن لازم است بدانید که هزینه های طراحی سایت به چه صورت محاسبه می شود و چه عواملی بر آن تاثیر گذار هستند.

برای طراحی سایت  دو حالت اصلی وجود دارد. حالت اول این است که از قالب های آماده برای طراحی استفاده میکنند که معمولا هزینه ای پایین تر دارد و سرعت بیشتری خواهد داشت.

اما در حالت دوم که طراحی سایت اختصاصی گفته می شود, به این معناست که بنا به درخواست مشتری از هیچ قالب آماده ای استفاده نمی شود و تمام موارد به صورت اختصاصی و ویژه برنامه نویسی میشوند.

قطعا هزینه های نهایی حالت اول (یعنی طراحی سایت با قالب های آماده) کمتر از طراحی سایت اختصاصی خواهد بود.

طراحی سایت اختصاصی در بهارستان
طراحی سایت اختصاصی در بهارستان

مزایای طراحی وب سایت اختصاصی ؛

  •  امنیت بسیار خوب و تضمینی
  •  نداشتن محدودیت در افزودن امکانات و قابلیت ها
  •  کد نویسی های اصولی و درست از ابتدای پروژه متناسب با اهداف پروژه
  •  استفاده از امکانات و تکنولوژی های جدید
  •  صرفه جویی در هزینه های مختص سئو
  •  و….

از معایب این نوع طراحی وب سایت نیز میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛

  •  به دلیل کیفیت بالای طراحی سایت اختصاصی به طبع هزینه ی دریافتی از مشتری نیز بیشتر خواهد بود
  •  زمانبر بودن این نوع طراحی ها
  •  برای پشتیبانی های سالانه هزینه ی مورد نظر از باقی سایت ها بیشتر خواهد بود.

مراحل طراحی سایت اختصاصی

  1.  در اولین مرحله از طراحی سایت اختصاصی باید نیازهای مشتری و امکانات مورد نظر او مورد بررسی قرار بگیرد.
  2.  پس از مرحله ی اول باید طاحی گرافیکی سایت و قالب انجام شود و به مشتری ارائه شود.
  3.  در این مرحله ی قالب سایت طراحی میشود و دموی اولیه ی آن به مشتری نمایش داده میشود
  4.  گروه برنامه نویسی در این مرحله شروع به کار میکنند و بخش مدیریت مطالب سایت طراحی میشود
  5.  تست اولیه
  6.  اعمال تغییرات لازم پس از تست اولیه
  7.  تحویل نهایی
  8.  آموزش های لازم به مشتری داده میشود
  9.  بهینه سازی دوره ای

مزایای طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده؛

  • عدم نیاز به کد نویسی
  • سرعت بالای طراحی و تحویل پروژه
  • هزینه ی کمتر در مقابل سایر روش ها

اما برای استفاده از این روش در طراحی سایت, نباید از معایب آن نیز غافل شد؛

  • سرعت لود پایین
  • تولید کدهای اضافی
  • محدودیت در امکانات
  • عدم سازگاری با زبان فارسی
  • امنیت پایین

برای مطالعه ی بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم دو مقاله‌ی طراحی سایت آماده  و  طراحی سایت اختصاصی را مطالعه کنید.

پرداخت اقساطی هزینه ها

آیا امکان پرداخت هزینه ها به صورا اقساطی و در چند قسط امکان پذیر است؟  این سوالی است که بسیاری از مشتریان و کاربران از ما می پرسند.

بله. قطعا ما نیز از اوضاع کسب و کارها با خبر هستیم و در همین شرایط مشغول به کار هستیم. برای همین منظور امکان پرداخت اقساطی را برای مشتریان عزیز با هدف رفاه بیشتر آنها فراهم کرده ایم. برای آگاهی از شرایط و ضوابط می توانید با ما تماس بگیرید.

رزرو جلسه مشاوره رایگان(حضوری یا تلفنی)

مطالبی که در این مقاله یا سایر مقالات نوشته ایم شاید پاسخگوی سوالات تمامی افراد نباشد. یا اینکه برخی اصلا حوصله‌ی خواندن این مقالات را نداشته باشند. به همین دلیل ما برای پاسخگویی به سوالات این عزیزان و اطلاع از جزییات مورد نیاز,  امکان مشاوره‌ی رایگان را چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری فراهم کرده ایم.

در این مشاوره ها شما اطلاعاتی از کسب و کارتان را به کارشناسان ما می دهید و با خیال راحت می توانید سوالات مد نظر خود را بپرسید.

سوال های متداول طراحی سایت در بهارستان

بهترین شرکت طراحی سایت در بهارستان کدام است؟

شرکت افق وب با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی انواع سایت های شرکتی – فروشگاهی آموزشگاهی یکی از معتبر ترین شرکت های طراحی سایت در شهرستان بهارستان است.

هزینه طراحی سایت شرکتی در بهارستان چقدر است؟

هزینه طراحی سایت شرکتی در بهارستان بین ۲ تا ۳ میلیون تومان متغیر است البته این هزینه با در نظر گرفتن استاندارد وبسایت ها میباشد و در صورت نیاز کارفرما به انجام شخصی سازی اختصاصی هزینه برآورد میشود

برای طراحی سایت‌ آیا قرارداد بسته میشود؟

جهت اطمینان و اعتماد سازی کارفرمای گرامی قرارداد رسمی و معتبر عقد خواهد شد و تمامی نیاز های کارفرما در آن لحاظ میگردد- هدف ما جلب رضایت مشتری است.

خدمات ما در بهارستان

نمونه کارهای طراحی سایت در بهارستان

تعرفه طراحی سایت در بهارستان

تعرفه طراحی سایت شرکتی

اگر نیاز به یک وب‌سایت حرفه ای با امکانات کامل برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید و یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

جهت مشاوره و ثبت سفارش
با ما تماس بگیرید

021-28425951

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

اگر به دنبال داشتن یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و حرفه ای هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جهت مشاوره و ثبت سفارش
با ما تماس بگیرید

021-28425951

02128425951